Прибуткове оподаткування громадян, Детальна інформація

Прибуткове оподаткування громадян
Тип документу: Реферат
Сторінок: 11
Предмет: Економіка
Автор: Богдан
Розмір: 232.2
Скачувань: 1455
Завантажити
Завантажити
1) частину процентів за іпотечним кредитом;

2) суму коштів переданих у вигляді пожертвувань або благодійних

внесків неприбутковим організаціям;

2) вартість середньої професійної або вищої освіти платника або члена сім'ї;

суму витрат на лікування платника або члена сім'ї у розмірах, що не

покриваються виплатами з фонду загальнообов'язкового медичного

страхування;

суму витрат на сплату страхових внесків по довгостроковому

страхуванню життя та недержавного пенсійного страхування;

суми витрат на штучне запліднення;

оплати вартості державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини;

інше.

Податковий кредит не може перевищувати суму одержаного доходу. Право на податковий кредит на наступний рік не переноситься, якщо платник не скористався ним в звітному році.

Законом визначені податкові соціальні пільги. Платник податку має право зменшити суму місячного доходу отриманого від одного працедавця у вигляді заробітної плати на суму податкової соціальної пільги. Застосовується за місцем отримання основного доходу платника у таких розмірах:

Податкова соціальна пільга дорівнює одній мінімальній заробітній

платі для будь-якого платника податку.

У розмірі 150 % мінімальної заробітної плати для платників:

є самотньою матір'ю або батьком - у розрахунку на кожну дитину до 18 років;

утримує дитину інваліда 1 та 2 категорії - на кожну дитину до 18 років;

має троє чи більше дітей - на кожну дитину до 18 років;

є вдівцем або вдовою;

є особою, що віднесені до 1 та 2 категорії, що постраждали внаслідок ЧАЕС;

є учнем, студентом, аспірантом, військовослужбовцем строкової

служби;

3) у розмірі 200 %:

особам, що є Героєм України, Героєм Радянського Союзу; учасника бойових дій 2 світової війни;

колишнім в'язням концтаборів, що були насильно вивезені з території СРСР;

Податкова соціальна пільга застосовується до доходу, отриманого платником податку як заробітна плата протягом звітного податкового місяця, якщо його розмір не перевищує суми місячного прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня звітного податкового року, помноженої на 1,4 та округленої до найближчих 10 гривень.

Ставка податку становить 15 %. На 2004 рік встановлена ставка 13 %. Проценти по депозиту, за ощадним сертифікатом оподатковуються за ставкою 5 %. Подвійний розмір ставки застосовується на виграші чи призи (крім державних лотерей).

Оподаткування доходів громадян від здійснення підприємницької діяльності.