Прибуткове оподаткування громадян, Детальна інформація
Прибуткове оподаткування громадян
Тип документу: Реферат
Сторінок: 11
Предмет: Економіка
Автор: Богдан
Розмір: 232.2
Скачувань: 1455
1) частину процентів за іпотечним кредитом;
2) суму коштів переданих у вигляді пожертвувань або благодійних
внесків неприбутковим організаціям;
2) вартість середньої професійної або вищої освіти платника або члена сім'ї;
суму витрат на лікування платника або члена сім'ї у розмірах, що не
покриваються виплатами з фонду загальнообов'язкового медичного
страхування;
суму витрат на сплату страхових внесків по довгостроковому
страхуванню життя та недержавного пенсійного страхування;
суми витрат на штучне запліднення;
оплати вартості державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини;
інше.
Податковий кредит не може перевищувати суму одержаного доходу. Право на податковий кредит на наступний рік не переноситься, якщо платник не скористався ним в звітному році.
Законом визначені податкові соціальні пільги. Платник податку має право зменшити суму місячного доходу отриманого від одного працедавця у вигляді заробітної плати на суму податкової соціальної пільги. Застосовується за місцем отримання основного доходу платника у таких розмірах:
Податкова соціальна пільга дорівнює одній мінімальній заробітній
платі для будь-якого платника податку.
У розмірі 150 % мінімальної заробітної плати для платників:
є самотньою матір'ю або батьком - у розрахунку на кожну дитину до 18 років;
утримує дитину інваліда 1 та 2 категорії - на кожну дитину до 18 років;
має троє чи більше дітей - на кожну дитину до 18 років;
є вдівцем або вдовою;
є особою, що віднесені до 1 та 2 категорії, що постраждали внаслідок ЧАЕС;
є учнем, студентом, аспірантом, військовослужбовцем строкової
служби;
3) у розмірі 200 %:
особам, що є Героєм України, Героєм Радянського Союзу; учасника бойових дій 2 світової війни;
колишнім в'язням концтаборів, що були насильно вивезені з території СРСР;
Податкова соціальна пільга застосовується до доходу, отриманого платником податку як заробітна плата протягом звітного податкового місяця, якщо його розмір не перевищує суми місячного прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня звітного податкового року, помноженої на 1,4 та округленої до найближчих 10 гривень.
Ставка податку становить 15 %. На 2004 рік встановлена ставка 13 %. Проценти по депозиту, за ощадним сертифікатом оподатковуються за ставкою 5 %. Подвійний розмір ставки застосовується на виграші чи призи (крім державних лотерей).
Оподаткування доходів громадян від здійснення підприємницької діяльності.
2) суму коштів переданих у вигляді пожертвувань або благодійних
внесків неприбутковим організаціям;
2) вартість середньої професійної або вищої освіти платника або члена сім'ї;
суму витрат на лікування платника або члена сім'ї у розмірах, що не
покриваються виплатами з фонду загальнообов'язкового медичного
страхування;
суму витрат на сплату страхових внесків по довгостроковому
страхуванню життя та недержавного пенсійного страхування;
суми витрат на штучне запліднення;
оплати вартості державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини;
інше.
Податковий кредит не може перевищувати суму одержаного доходу. Право на податковий кредит на наступний рік не переноситься, якщо платник не скористався ним в звітному році.
Законом визначені податкові соціальні пільги. Платник податку має право зменшити суму місячного доходу отриманого від одного працедавця у вигляді заробітної плати на суму податкової соціальної пільги. Застосовується за місцем отримання основного доходу платника у таких розмірах:
Податкова соціальна пільга дорівнює одній мінімальній заробітній
платі для будь-якого платника податку.
У розмірі 150 % мінімальної заробітної плати для платників:
є самотньою матір'ю або батьком - у розрахунку на кожну дитину до 18 років;
утримує дитину інваліда 1 та 2 категорії - на кожну дитину до 18 років;
має троє чи більше дітей - на кожну дитину до 18 років;
є вдівцем або вдовою;
є особою, що віднесені до 1 та 2 категорії, що постраждали внаслідок ЧАЕС;
є учнем, студентом, аспірантом, військовослужбовцем строкової
служби;
3) у розмірі 200 %:
особам, що є Героєм України, Героєм Радянського Союзу; учасника бойових дій 2 світової війни;
колишнім в'язням концтаборів, що були насильно вивезені з території СРСР;
Податкова соціальна пільга застосовується до доходу, отриманого платником податку як заробітна плата протягом звітного податкового місяця, якщо його розмір не перевищує суми місячного прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня звітного податкового року, помноженої на 1,4 та округленої до найближчих 10 гривень.
Ставка податку становить 15 %. На 2004 рік встановлена ставка 13 %. Проценти по депозиту, за ощадним сертифікатом оподатковуються за ставкою 5 %. Подвійний розмір ставки застосовується на виграші чи призи (крім державних лотерей).
Оподаткування доходів громадян від здійснення підприємницької діяльності.