Стан та вдосконалення обліку праці та її оплати

Стан та вдосконалення обліку праці та її оплати
Тип документу: Реферат
Сторінок: 24
Предмет: Облік та аудит
Автор: Олексій
Розмір: 47.4
Скачувань: 1115
Завантажити
Завантажити
4 Відрахування до фонду безробіття ( 1,5 % ) 23 653 653 311

Утримання, які проводяться із заробітної плати, представляють собою форму стягнення з робітників та службовців податків та інших платежів. Згідно з діючим законодавством, з заробітної плати робочих та службовців бухгалтерія підприємства утримує прибутковий податок, суми по виконавчих листах, по виконавчим надписам нотаріальних органів; грошові нарахування, які державними органами контролю, штрафи, які встановлюються в адміністративному порядку. З заробітної плати також утримується:

1% - у Пенсійний фонд;

0,5% - у фонд соціального страхування;

1% - профспілкові внески.

Відповідно до Указу Президента України від 22.11.95 № 1082/95 «Про внесення змін в Указ Президента України від 13.09.94 № 519» сукупний оподаткований доход для вирахування прибуткового податку визначається в гривнах, соті частини гривні ( від 1 коп. до 99 коп.) не враховуються. Державна податкова адміністрація України від 12.09.96 №17-214/10-6069 довела до відома шкалу ставок оподаткування для вирахування прибуткового податку з доходів громадян.

Шкала ставок оподаткування для визначення прибуткового

податку з громадян

Таблиця 7

Місячний сукупний оподаткову-ваний дохід Ставки та розміри податку

До 17грн. (один неподаткову-ваний мінімум) не оподатковується

18грн. - 85грн. (від 1 до 5 неоподатковуваних мінімумів) 10% від суми доходу, що переви-щує розмір одного неподаткову-ваного мінімуму

86грн. - 170грн. ( 5 - 10) 6грн. 80коп. + 15% суми, що перевищує 85 грн.

171 грн. - 1020грн. (10 -60) 19грн. 55коп. + 20% суми, що перевищує 170грн.







1021грн. - 1700грн. (60 - 100) 189грн. 55коп. + 30% суми, що перевищує 1020грн.

1701грн. і вище (понад 100 неоподатковуваних мінімумів) 393грн. 55коп. + 40% суми, що перевищує 1700грн.

На підприємстві є 2 працівники, які працюють за сумісництвом. Під час роботи за сумісництвом утримання прибуткового податку здійснюється за ставкою 20%, при цьому неоподатковуваний мінімум не віднімається.

Наприклад, якщо робітнику нараховується заробітна плата 200грн., то прибутковий податок розраховується наступним чином:

200 – 170 = 30 грн.

30 грн. * 20 % + 19,55 грн. = 25,66 грн.

За прострочення встановлених строків уплати (перерахування) прибуткового податку, в тому числі не утриманого із джерел виплати або утриманого не повністю, сплачується пеня в розмірі подвійної річної облікової ставки НБУ від суми недоплат.

Наприклад, якщо сума недоплати по прибутковому податку становить 500 грн., за який була виявлена недоплата, складає 60 днів, а ставка НБУ – 25%, то розрахунок буде наступним:

(25% * 2) : (100% * 360 днів) * 60 днів * 500 грн. = 41,66 грн.

Для обліку прибуткового податку використовують рахунок 641 «Розрахунки з бюджетом» «Прибутковий податок». ( табл. 8).

Проводки про утримання прибуткового податку

Таблиця 8

Зміст операції Дт Кт